Kund



Idag så fick jag chansen att tävla med Carina om vem som skriver bäst konsumentbrev...JAG VANN! Detta är brevet som ska skickas till ICA pga Carinas inte allt för angenäma upplevelse:

Kära ICA,
Jag skriver till er då jag på min bjudning planerade att servera en påse av er så kallade "finbladig babyspenat". Allt gick som planerat tills dess att jag upptäckte vad som skulle förstöra min aptit helt och hållet. Den finbladiga babyspenaten innehöll en tvestjärt, trots att det under innehåll endast står listat "finbladig babyspenat"! Er  förpackning påpekar att spenaten är "sköljd och färdig att äta" men jag menar att det är allt annat än verklighet.  Detta odjur hade bekvämt lagt sig till rätta mellan de annars aptitliga bladen och helt förstört den kvalitetskänsla som jag annars brukar erfara av era produkter. Jag bifogar detta otyg i hopp om att det ska eliminera incidenter som denna för framtida kunder.

Med vänliga hälsningar

_________________________________
Carina Ekholm, en orolig kund

Kommentarer
Postat av: Emmy

<3

2010-11-26 @ 00:12:03
URL: http://emmy.is

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0