Ticking away the moments that make up a dull day




Jag känner att jag varit dålig på att skriva det senaste men det finns en anledning... det händer inte så mycket spännande just nu. Jag studerar för fullt då jag valde att fortsätta på Cisco-spåret och därmed har CCNA 2-4 de närmaste 12 veckorna. I praktiken innebär det hela delprov varannan dag, konstant kramande av datorskärm och så sent som inatt, återkommande drömmar om att Carina är en router och att jag måste lägga till henne i min routingtabell.

Dagens, veckans, månadens? Jag har nog inget system för hur detta med musiktips ska fungera så ja, bästa låten just nu; Mew - Beach.

Ah! så har vi ju en till bra låt som det toklyssnats på det senaste, Deadmau5 - Strobe, lyssna på den med!
Kanske ska varna att det inte är hårdrock...

Plopp (inhandlat på ICA Kvantum i Sickla köpkvarter som för övrigt var förvånansvärt lätt att gå till) och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0