EVBI



Idag ska jag Gå och Rösta (GOR). Jag ska gå och göra det tillsammans med Carina (CAR) och Milton (MI). Milton Mår För Övrigt Bra (MFÖB) och Bajsar och Äter Mest Hela Tiden (BOÄMHT). Han har också börjat Le En Massa (LEM) när man Gör Konstiga Ljud (GKL). Jag Gjorde en Tenta (GET) i torsdags som jag Tror Gick Bra (TGB).

 

Så hade jag låtit om jag uttryckt mig som en bok som behandlar någon av Microsofts produkter. Jag börjar bli riktigt trött på att varenda liten del i deras SUPERJÄTTEBÄSTAPROGRAMM!!11 ska ha en förkortning. Att de sedan bara hänvisar till de inte allt för självklara förkortningarna gör inte saken bättre. Då hade jag hellre tagit de där extra 20 sidorna som förkortningarna sparar.

 

På de första 10 sidorna i bokfan som ska vara min bibel de närmaste veckorna och som till råga på allt till och med har en förkortning i titeln; “Microsoft Forefront Threat Management Gateway (TMG)” har jag stött på följande nya förkortningar:

 

TMG

TMG MBE

TMG MPEngine

CARP

NLB

DA

EMP

WFP

ICF

ICS

UAG

NDIS

ISA

EBS

FPM

SRS

AV

IDS

GAPA

IPS

NIS

 

MI GKL nu...

Hej då BBIL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0