Oj oj oj!



Han skriver igen wooOOoOOO!OOo1o1oo1o!OO1o1o121112!q

Det har hänt mycket sen senast, jag har varit dålig på att skriva, klippt mig och skaffat mig ett jobb. Ja det är väl egentligen vad som hänt, Milton har även vuxit och jag har ätit lite godis men har inte haft samma explosionsartade tillväxt som Mille vilket kanske är tur.

Nu är jag IT-konsult vilket betyder att jag får göra en massa olika saker som att fippla med servrar belägna i vår sexiga servhall eller hjälpa användare att få tillbaka favvo-ikonen som de råkat ta bort. Riktigt trevligt jobb och mycket trevliga medarbetare (hoppas de läser detta och överraskar mig med fika någon dag, något chokladigt tack!).

Senast jag skrev hade vi ett vad igång om att ladda upp bilder varje dag på Flickr, alla misslyckades! HA! Det blev hur som några bilder så.. ja... jag vet inte vart jag ville komma.. har ingen bra ursäkt varför jag inte fortsatte...hur som! Det dyker upp bilder där av och till om det nu skulle vara intressant.

Trodde jag skulle ha något vettigt att säga med tanke på att det var ett tag sen det skrevs men uppenbarligen har jag inte det... JO! Jag kan avsluta med ett skämt som säkert har spridit sig över hela landet redan eftersom det var ett tag sen jag kom på det och det är så jävla bra men ah:

Vad kallar man hamburgare i Göteborg? GÖTEBURGARE!! AAAAAAAAAHAHAHAHhahahahah ahaha ahh ...ah..ah...ha...

Nu är mina datorer färdiginstallerade och Powershell-nuggetsarna(?) börjar bli kluriga så jag får återgå till det!

Kommentarer
Postat av: LasseN

Lagt ett bokmärke under "vänner och bekanta"

2011-07-20 @ 10:49:33
Postat av: Jonas

Oh, tackar tackar! :)

2011-07-21 @ 20:43:51
URL: http://jonasbitar.blogg.se/
Postat av: amanda ~ annasdotter

haaaaaft en bra dag? :D:D

2011-07-21 @ 21:41:17
URL: http://annasdotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0